بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:5
بازديد از اين پست : 275

از عملکرد بازیکنان رضایت دارید؟

بله. در هفته گذشته و پس از جام خوان گامپر تمرینات ایده آلی را برگزار کردیم. البته که این تضمینی بر موفقیت ما در دیدار برابر الچه نخواهد بود. ما به خوبی می دانیم که آن ها حریف دشواری هستند و در کارهای تدافعی بسیار منظم و منسجم عمل می کنند.

آخرین وضعیت نیمار و پدرو چگونه است؟

پدرو بدون مشکل با تیم تمرین کرد اما نیمار به صورت انفرادی. وضعیت نهایی هر دوی آن ها فردا مشخص خواهد شد، اما من به طور مشخص روی حضور هر دوی آن ها حساب کرده ام.

به ترکیب ایده آل خود در خط دفاعی رسیده اید؟

از نظر تیمی بله. گزینه ها و ترکیب های زیادی را برای استفاده در اختیار دارم و هوز ترکیب اصلی برای مسابقه فردا مشخص نیست. من همانند همیشه برای حفظ انگیزه و آمادگی بازیکنان ترکیب تیم را  تا 90 دقیقه پیش از شروع مسابقه اعلام نخواهم کرد.

مونیر الحدادی آمادگی حضور در ترکیب اصلی را دارد؟

نه تنها او بلکه هر کس که در لیست تیم برای این بازی حضور دارد، می تواند برای ما از ابتدا به میدان برود. من خوشحالم که او و سایر بازیکنان را در ترکیبم دارم و اگر مونیر هنوز هم همراه تیم اصلی است، بدین معنی است که وی توانایی کمک به تیم اصلی را دارا است.

حکم فیفا تاثیری در حضور شما در نقل و انتقالات این فصل خواهد داشت؟

باید ببینیم که سرانجام این حکم و تجدید نظر ما در CAS به کجا خواهد رسید. ما تا بدین لحظه به خوبی تیم را تقویت کرده ایم و همچنان نیز وضعیت بازار را برای قدرتمند کردن هر چه بیشتر ترکیب خود زیر نظر داریم.

پس از سوپرکاپ اسپانیا، کدام تیم را حریف دشوارتری برای بارسلونا می دانید؟

مسلما هر دو تیم. اما مدعی اصلی قهرمانی در حال حاضر اتلتیکو مادرید است، زیرا که آن ها به عنوان مدافع قهرمانی به مسابقات پای خواهند گذاشت. من سال گذشته نیز در صحبت هایی گفته بودم که آن ها حتی مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا  هستند و بدون شک امسال نیز خواهند بود.

رئال مادرید نیز حریف سنتی و جاودانه ما است که نسبت به قبل قدرتمند تر شده است، اما تنها چیزی که با اطمینان می توان بگویم این است که هیچ باشگاهی نمی تواند از نظر شور، اشتیاق، انگیزه و جدیت تیم ما را شکست دهد.


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت9:18---2 شهريور 1393
سینا کجایی بیا وب دیگه کاربر شو مطلب بده زود باش
پاسخ:باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »